Vi har sendt ut en mail vedrørende det første SOMMERFILMKURSET fra mandag 25.juni til fredag 29.juni.  Vi vil i løpet av uken sende ut  bekreftelser også til alle som er påmeldt i august.
Vi vil også sende ut et brev (som vanlig brevpost i postkassen din hjemme) som du foreviser foreldrene dine og tar med underskrevet på første kursdag mandag.  Brevet er for å informere foreldrene dine om kurset.  Brevet for det første kurset går i posten i morgen mandag.
SOMMERFILMKURSET er gratis og målet er at du skal lære noe om å jobbe med film fra ide til ferdig film.  Dere skal selv som skuespillere og filmskapere utvikle og produsere noen korte filmer.
Kurset foregår på Bølgen Kulturhus i Larvik, www.kulturhusetbolgen.no  Kulturhuset Bølgen ligger noen hundre meter fra NSB Jernbanestasjonen i Larvik og rutebilstasjonen i Larvik, med busser fra www.vkt.no
Kurset vil vare fra kl 09.00 til kl 15.00, mandag til fredag.  Kursledere vil være Marius, Silje og Stian
Dere må ha med mat for å spise lunsj  og vi vil ha tilhold på et fast kursrom på Bølgen, som vil være avlåst for andre.
Vi skal jobbe med opptak på Panasonic P2 Kameraer og redigere på mac.  Dere skal jobbe i grupper og vi vil fordele hvem som skal være foran og bak kamera.  Har du spesielle ønsker om dette fint om du mailer meg om dette.
Mandag starter dere med planlegging av filmene dere skal gjøre sammen.  Deretter skal dere ut på opptak ganske raskt allerede på tirsdag.   På fredagen skal vi vise resultatet på stort lerett.
For ordens skyld mobiltelefon til kurslederne Silje og Marius er som følger:
Marius Myrmel
Silje Reistad Christensen
Skulle du ha noe spørsmål vedrørende kurset om en ukes tid, mail eller ring meg.
Jeg gleder meg til å møte dere den første kursdagen.
mvh
Geir Bergersen
Vestfold Filmforum
PB 80
3290 Stavern

Visninger: 64

Du må være medlem av sommerfilmskole for å kunne legge til kommentarer!