I samarbeid med Viken Filmsenter tar nå Vestfold Frie Filmere et nytt ansvar for talentutviklingen i fylket.  Vi vil våren 2015 arrangere kurs i skuespillerteknikk, regi, manusutvikling.

Unge fra Vestfold-byene som har små og store Hollywood-drømmer eller bare ganske enkelt en god ide, kan få hjelp og bistand fra profesjonelle filmskapere innen regi, lyssetting, filmfoto, manus, lyd og etterarbeid.

Er du over 15-16 år og vil jobbe med film møte opp på Villa Kultura, Prinsen gt. 16, Sandefjord, tirsdager kl 15.00 i Mars.

Målet med opplegget er å videreutvikle unge filmskapere slik at de kan ta del i tiltak som Viken Filmsenter har for 18-25 åringer, samt kurs og opplegg Mediefabrikken driver på Filmparken Jar i Akershus.

Filmproduksjon krever folk både bak og foran kamera.  Både skuespillere, manusforfattere, effektmakere, musikkere, filmfotografer er velkommene.  Mer informasjon vil komme her og på facebook.

Visninger: 164

Du må være medlem av sommerfilmskole for å kunne legge til kommentarer!