Er du mellom 12-16 år og vil prøve deg som filmskaper eller filmskuespiller.  Søk om opptak på SOMMERFILMSKOLE på Bølgen Kino i Larvik her.

Kurset varer en uke hver dag fra kl 09.00 til 15.00.   Påmeldingsfrist 3.juni.

Kurset er gratis for unge fra Larvik, Sandefjord og Vestfold.  Kurset holdes på Bølgen Kino i Larvik.

På kurset får du jobbe med de unge filmskaperne Marius Myrmel, Stian Sundby og Silje Reistad Christensen.   Marius og Stian har bakgrunn fra filmlinjen på Danvik Folkehøyskole og Silje Reistad Christensen har bakgrunn fra Skuespillerlinjen på Danvik Folkehøyskole.  Sammen med Stian, Marius og Silje får du mulighet til å jobbe med å lage dine egne kortfilmer fra ide til ferdig film.  I tillegg vil du få møte profesjonelle filmskapere som jobber med filmfoto, manus og etterarbeid.  Maksimalt 8 deltakere kan delta på filmkurset og inntil 6 deltakere kan delta på som skuespillere.

Kurs 1:  25.juni - 29. juni

Kurs 2: 6.august - 10.august

(Hvis nok deltakere holdes også Kurs 3; 13.august -17.august )

Vil du delta registrer deg her på www.sommerfilmskole.no

Visninger: 424

Kommentert av Emma Myhre den 1 juni 2012 kl. 23.48

Hva koster det for dem som ikke er fra Larvik, Vestfold eller Sandefjord da? :)

Du må være medlem av sommerfilmskole for å kunne legge til kommentarer!