Detaljer om arrangmentet

Sted: Varden Grendehus
Gate: Vardeveien 54
By: Sandefjord, Norway
Nettside eller kart? https://www.facebook.com/vard…
Arrangementstype: sommerfilmskole
Arrangert av: Geir Bergersen
Siste aktivitet: jun 28, 2023

Eksporter til Outlook eller iCal (.ics)

Beskrivelse av arrangmentet

Vi arrangerer sommerfilmskole i Sandefjord , 3 til 7. Juli.  Sommerfilmskole er et GRATIS opplegg for deg mellom 10-14 år, og foregår mandag til fredag kl 09.00 - 15.00 på Varden Grendehus i Sandefjord.

Dag 1: Vi lærer å bruke filmkamera, og lage ideer til film gjennom storyboard (tegneserie)
Dag 2. Vi øver på å lage små filmopptak , prøver på skuespill, forskjellige teknikker, bildeinnstillinger osv
Dag 3: Opptak av en liten filmscene, alle samarbeider , skuespill foran kamera, filmfoto, regi osv i en gruppe på 3-5 stk
Dag 4: Vi setter i sammen filmen på en datamaskin, lærer å bruke klippeprogram , data, legge på lyd, musikk
Dag 5: Vi gjør ferdig filmene og premiere på Varden Grendehus
Vi har arrangert Sommerfilmskole og filmverksteder siden 2010, her er noen tanker fra tidligere deltakere:
Våre instruktører er profesjonelle filmarbeidere og unge som har jobbet med film i 3-4 år.
Deltakerne jobber i grupper av 3-5 stk. Vi stiller med filmutstyr og redigeringsmaskiner.  Det deltakerne må ha med er mat og drikk, samt klær å være ute i.

Kommentarvegg

Svar på Sommerfilmskole Sandefjord for å legge til kommentarer!

Skal delta (1)